2 november

God kväll

Tack för tipsen om frukosten, jag får testa dom. :)
Jag vill ha nya kläder! Även fast jag införskaffade lite kläder förra veckan när jag och Natta var i Tuna Park. Men jag vill ha roligare kläder men jag hittar inte de jag letar efter och om jag gör de så finns det inte i min storlek, det är så typiskt..

Jag vill ha lite nya roliga partyklänningar för det är mest på helgerna som jag använder andra kläder än min fula jobbkläder eller mina mjukiskläderna som åker på när jag kommer hem efter jobbet.

Det är inte undra på att folk inte tror på mig när jag säger att jag är plattsättare när dom ser mig i vanliga kläder och det är inte undra på att folk tror att jag är pojkflicka när jag har på mig mina jobbkläder. De flesta tror inte att jag använder kjolar och klänningar. Men det gör jag! ;D



                                       Mina såååå snygga jobbkläder..

 

                                            Här är jag lite mer fixad..  

 






milla.


Kommentarer
Postat av: mamma

kul när man kan ändra sig så totalt från jobbarstil till vanlig vardag o sen när det är dax för party, känn dig lycklig lottat över det:)...många sliter o det blir aldrig någon ändring!!!!

2009-11-02 @ 22:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0