19 november

Tjooo

Jag har inte kunnat uppdaterat idag, har inte suttit vid någon dator idag. Gud vad det inte händer något speciellt i mitt liv just nu, de står helt still.
Jag jobbar, kommer hem, sitter vid tv och sover. Jippi! Det är bara på helger som det händer saker. Det händer saker varje helg fram till jul eller man kan säga nyår. Det ska bli kul i alla fall! :)

Varför kan man inte bara få ha ett jobb som består av shopping, resor, vänner och party!? Det hade varit så jäkla perfekt. Eller om man kunde få betalt för att resa jorden runt istället för att betala..


Snart ska jag gå till affären och handla lite inför kvällens mat men först ska jag bara lyssna lite på Spice Girls. ;D

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: elle

det hade vare ett drömjobb!!!!!!

2009-11-19 @ 19:30:16
Postat av: Anna

bli kändisbloggare ;)

2009-11-19 @ 19:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0