18 november

Info info info..

Jag tycker jag har fått reda på massor idag men egentligen är det bara två saker.. De första är att dom ska riva upp resten av golvet inne i köket imorgon. För er som inte vet så har de varit vattenskada i mitt kök så dom har rivit upp lite av golvet och vägg och sen smetat på något som ska dra åt sig fukten. Det har varit så i några veckor nu. På måndag kommer förmodligen plattsättaren och ska börjar med golvet. WIHOO! Ska bli skönt att någon gör jobbet åt en. ;D

Andra nyheten är att förmodligen i januari kommer operationen ske! :D Det är tydligen inte riktigt klart än men de nästan. Jag vill bara veta när!!! Jag vet i alla fall att mamma är utomlands då och jag kommer vara livrädd och typ dö.. Nej så illa går de nog inte. :P Men jag vill ju att mamma ska vara med för jag kommer vara rädd och de kommer vara sprutor in blandat. :(

Blaha blaha, vad mycket text de blev nu..
Men jag måste bara säga att jag grinade i slutet av Brothers and sisters igår, de var så fint. :) Fan vad blödig jag är!






milla.


Kommentarer
Postat av: mamma

Vi får hoppas det blir efter att jag kommer hem...jag vill så gärna vara hos dig då älskling:)

2009-11-18 @ 15:27:00
Postat av: Lars

Det kommer säkert att gå bra med operationen. Det här klarar du fint, och kanske hinner vi komma hem. Det blir skönt att få det överstökat på vintern, så är du i fin form till våren :-)

2009-11-18 @ 17:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0