17 november

..

Snart börjar min tvkväll, jag orkar faktist inte uppdatera mera idag. Inte för att jag brukar uppdatera så jätte ofta varje dag men i alla fall. :P

Ikväll är det fullt med program på tv..
1. Ugly Betty

2. Desperate housewives

3. Christine

4. Brothers and sisters

 

Me like!!!


  Försökte hitta en bild på google på någon som super glor på tv 
       men hittade ingen så jag fick använda fantasin i paint.
                   Som jag är så bra på, som ni ser..

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: elle

ha ha du är rolig!!!!!! Ha en bra tvkväll :)

2009-11-17 @ 21:33:37
Postat av: molle

haha, dina ögon liknade mest!! och stig helmer flärpen ;)

2009-11-17 @ 22:40:48
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: Anna

tycker det var mycket likt dig, både håret och ögonen!

2009-11-17 @ 23:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0