16 november

Tjola!

Jag sitter hemma hos mamma och har precis ätit upp min matlåda som bestod av kött, kroketter och beasås. ;D

Igår kväll kom Anna över. Vi skulle kolla på lite på tv och så. När killarna äntligen slutade spela tvspel fick vi tvn. Då drog dom även iväg och spelade fotboll.
När katten är borta dansar mössen på bordet - japp, då åkte chips, dip och även popcorn fram. MMMMMMMMMMM (!), så gott det var! Vi kollade på Vem kan slå Filip och Fredrik och när det var slut blev det Paradise hotel. Jag säger bara HERRE-JÄVLA-GUD! Dom hade sex i första avsnittet, hur ska de här sluta? Men den tjejen som hade de verkade en aning blåst..

Jag har inte tagit med en sladd till mamma än så jag kan inte lägga in bilder nu på dan..






milla.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hmm läste i tidingen om den bruden...det är ju svartenbrandts dotter.. hon har haft en jäkla uppväxt men man kan ju tycka att man kanske kan bete sig liiiite bättre..

2009-11-16 @ 12:41:37
Postat av: Anna

mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm så gott de va!

2009-11-16 @ 12:59:23
Postat av: mamma

jag läste att killen ångrade sig efter sexet....jaja...

2009-11-16 @ 16:17:43
Postat av: Natta

Hahhahahhahaha :P

2009-11-17 @ 12:09:47
URL: http://nathalieericsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0