16 november

TIIHII!

Jag och Anna gick ut i förrådet och skulle hitta mitt Play Station 1 men de gick inte bra. Men vi hittade massa annat istället! :D


                   SPÖKSLOTTET, de spelade jag jämt när jag var mindre!!



                                  Så hittade jag mitt Spice Girls album! Haha..



  Jag hittade även mina böcker som jag letade efter när
jag var sjuk sist. Så hittade jag mitt drick sett, de har jag
                            också letat efter!

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Vilka fynd du gör. Det är nostalgi, kan jag tänka mig.

2009-11-16 @ 21:57:46
Postat av: mamma

Så kul, många minnen dyker upp :) KRAM KRAM

2009-11-16 @ 22:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0