16 november

Tjoooo!

Jag kom nyss in från tvättstugan, trist men måndag = tvättstugan.
Jag har lite trist för killarna sitter och spelar tv spel som vanligt men Anna ska komma hit och göra mig sällskap. :) Fast egentligen gör de inget att som spelar nu för det är inget bra på tv än så länge..

 

Senare ikväll är det Paradise hotel igen, får se vad som händer då.. Alltså egentligen, vem fan ställer upp på att vara med i den sån där skandal såpa?!




                                  Kolla mitt blåmärke! Det gör skit ont! :(


              Jag fick vantar och en chokladkalender av mamma förra veckan :D 







milla.


Kommentarer
Postat av: Therese

Men va har du gjort med benet ??

Jag ser likadan ut på mitt vänstra lår, jag trillade ned för stentrappan på jobbet ..

2009-11-16 @ 19:07:55
Postat av: ELLEN

hahaha du ska se mitt från förra helgen!!! inget, seriöst INGET slår det blåmärket!! :D

2009-11-17 @ 00:23:21
URL: http://ellenlovesmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0