15 november

PANIK!

Shit jag vaknade för 10 minuter sen! Jag vaknade första gången vid 12, då gick jag på toa och sen la jag mig i sängen igen för att de var kallt uppe. Jag tänkte bara ligga där en liten stund men jag måste verkligen ha somnat.
När jag vaknade till nyss kollade jag på klockan och såg att den var kvart i 3, fatta kvart i 3! :O Jag gick upp på en gång, ut i bilen och hämtade min tidsraportsbok. Måste maila in mina tider idag så man får någon lön. ;D
Så nu måste jag fixa med de, sen ta fram något som vi ska äta idag, eller om jag gör de före jag ska börja skriva tiderna.. :/


                                   Nyvaknen och trött!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0