13 november

Hoho!

Vi är hemma hos Natta, de var meningen att vi skulle dra för en timme sen från Linda och Robin men vi tog helt fel på en hel timme, och tog en timme förtidigt. Så nu är jag, Natta och Anna hemma hos Natta skakar lite rumpa. ;D

Nu sjunger dom och dansar förfullt så jag måste tyvärr återvända, hinner inte uppdatera mera. Sorry. :)

 

Kan tyvärr inte lägga upp en bild för Nattas kamera har inget batteri så det går inte ens att ta en bild och lägga upp den. men imorgon ska jag och Molle luncha, de ser jag iframemot. :)

 
Men nu har jag inte tid längre, vi ses i dimman!

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: Natta

Wohoooooooooooooooo :D

2009-11-13 @ 23:30:54
Postat av: sussu o larssa

Får vi komma o hälsa på hos dig i morrn efter du lunchat? puss o kram ha de skoj i dimman ikväll

2009-11-14 @ 00:52:15
Postat av: milla

Ja de är bara att komma efter 12 som sagt, jag kan höra av mig när jag har vaknat och städat lite ;)

2009-11-14 @ 02:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0