11 november

Ett år sen

Jag kom på idag att det var ett år sen jag fick mina nycklar till förra lägenheten. De betyder ju att jag snart har bott hemifrån i ett år, shit vad det har gått fort!
Jag ville flytta hemifrån redan i nian och efter studenten flyttade jag så fort jag kunde och så fort jag hittade en lägenhet. Så värt det!

Äh, orkar inte skriva mer.. Ni får se lite bilder istället ;D


                                  Anna kom nyss hit med lite godis. :)


     Idag kom mina skor, dom låg i brevlådan när jag kom hem..
    Dom var väldigt väldigt bruna, nästan svarta så dom duger. ;)


        Lite blandade bilder.. längst upp till vänster är mammas enorma orkide, 
      hade det varit min hade den dött på en gång! Till höger är den stirranden
       katten i mammas trapp, hatar den katten. Den glor alltid, blä för katter!
        Och bilden längst ner är på ännu ett hjärta, jag hittade de idag när jag
                                        skulle göra redan spisen.






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Men du hade det väldigt bra hos mamma, tycker jag. Tvätt, städning och matlagning ingick i konceptet...som var nästan gratis. Vilken service :-)

2009-11-11 @ 19:10:32
Postat av: mamma

Ja tänk va tiden går fort, tycker det känns som om det är längre sen...jag har iallefall sakna dig lilla sötnos :-) puss puss :-)

2009-11-11 @ 19:17:27
Postat av: milla

Ja, det var skönt att ha någon som gjorde de åt en men nu är det skönt att slippa ha någon som tjatar om hur stökigt de är och att man får ta de som man vill. ;D

2009-11-11 @ 20:12:01
Postat av: molle

vad lyx att godiset bara kommer till dörren...

2009-11-11 @ 20:47:58
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: milla

Ja de är inte illa pinkat! ;D

2009-11-11 @ 22:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0