1 november

Yey, internet funkar!

Ja nu är vi inne på en ny månad igen och då börjar mitt internet funka som det ska, tummen upp för de!
Igår gick inte dagen som planerat.. Jag skulle hem till Molle och Anders på fest men det blev inte så för jag fick migrän och blev sängliggandes istället, jippi! Strax innan 21.00 gick jag upp och satt mig vid tvn med huvudvärk men jag orkade inte ligga längre.

Började smsa lite med Anna som inte hade något att göra så hon kom över så kollade vi på filmen som gick på 4an. Den var ganska bra. Plus att hon hade med sig hårfärg så nu är hon också en brownie! :D

 

Nu när mitt internet funkar tänkte jag lägga in lite bilder! :)


                 Dubbelt upp! ;D  Det här var den 17/10 när jag var ute på
BK


                                                 En riktig höstbild!


                     Jag var hos tandläkaren och när jag var klart fick jag en
                          isskrapa och en grej man stoppar i kundvagnarna. 
                        Man behöver inte vara liten för att få grejor där ifrån!


                              Gav tillbaka nycklarna till gamla lägenheten.


                  På väg hem till Natta för lite party party förra fredagen. ;D


               På jobbet höll jag på att bryta av gips skivor så hittade jag de här 
              hjärtat när det bara låg små bitar kvar på marken, ännu ett hjärta..


               Jag och Natta var i Tuna Park så uppträdde Martin Stenmark.


 

 

 


milla.


Kommentarer
Postat av: mamma

kul att se lite bilder, det tycker jag om...gulligt med saker från tandläkarn, man blir aldrig för stor för att få saker därifrån :)

2009-11-01 @ 13:40:06
Postat av: Lars

Bra tandläkare du har och schyssta bilder. Jag knäppte en del idag. Gick riktigt nära med kameran, höstlöv med regndroppar på. Lycka till med 220

2009-11-01 @ 18:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0