7 maj

In your face!

Jag parkerade nyss bilen utanför mamma och såg att det var en kärring som höll på att lappa bilar så jag var duktig och la i några kronor så jag slipper böter. Vore inte så smart om jag parkerade utan att betala mitt framför näsan på en pkärring. ;D

Jag vill hem men ändå inte.. Jag orkar inte jobba mer idag, jag var verkligen skit trött i morse och har velat åka hem sen jag åkte en meter hemifrån.
Och idag när jag kommer hem ska vi ha tvättstugan och stor städa. Det ser absolut inte bra ut där hemma. Happy times!
Innan jag kommer hem måste jag åka inom affären och köpa mjöl och sköljmedel, annars blir de varken mat eller rena kläder idag..






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0