6 maj

Tjena fan!

Det känns som att det var evigheter sen jag skrev men jag har ju varit borta på kryssning.
På väg till båten berättade busschaufören lite om Stockholm, egentligen.. fan vad mycket det är man inte vet om sin huvudstad. Men nu vet jag lite mer och det var faktist trevligt att han berättade. Trotts att det tog ett tag att komma igenom staden på grund av all trafik så kändes det inte som att det tog så lång tid.
På båten var det jag, Molle och gamlingar. Men dom tyckte de var kul. Vi hade ju inget val så vi umgicks med dom och det var bara roligt. Dom uppskattade det. :)

När vi var framme i Tallinn fick jag migrän och fick lägga mig och sova. Men vi hann i alla fall gå av båten och käka på McDonalds. Det gick lite segt att äta den dagen men maten kom i alla fall i. ;D
Andra kvällen var det mycket estländare så dom spelade bara deras musik så det blev inte så mycket dans den natten. Men vi träffade våra tanter som vi umgicks lite med och jag vann 100 kronor de blev jag glad för, jag är inte den som brukar vinna.


Jag sitter hemma hos mamma nu, jag har ätit pizza till lunch idag.
Nu ska jag moffa i mig lite jordgubbar. MUMMA! :D

PS. Jag har fått ny jobbil! En likadan fast nyare och mycket fräshare. :D
160





milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Kul att du har aluminiumfälgar med lågprofildäck på jobbilen. Sportigaste hantverkaren i stan :-)

2009-05-06 @ 20:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0