3 maj

Tjola!

Just nu håller jag på att packa för igår bokade jag och Molle en Tallinn kryssning. Så idag åker vi. Det ska bli riktigt skoj! Jag måste sätta kameran på laddning så jag har fullt batteri och kan ta massa kort. Så jag kommer inte skriva förens på tisdag.

Igår solade jag eftersom det var sol och det är helg så jag är ledig. Jag har fått till brännan lite nu, det känns bra. Slipper vara likblek.
20 över 4 kom mamma hit med tåget för hon skulle hämta bilen. Vi drog hem till mig och skulle äta. Jag varnade innan att det var stökigt och mamma tycker inte om när det är de. När jag hoppade in i duschen så började hon diska all disk och började städa. Helt otroligt! Men tack för hjälpen. :)
Jag började med maten. När den var klar och vi hade ätit fixade jag mig sen skjusade mamma mig till Molle. Sen drog vi till Natta som var på en fest. Förfest och sen utgång.


Ha de så bra, klockan 14.15 går bussen, tjarååååå! :D






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0