28 maj

God kväll!

Idag efter jobbet åkte jag hem och hämtade Linus och bytte kläder sen åkte vi till Eskilstuna och hämtade upp mamma. När vi hade gjort det åkte vi till Elgiganten och jag köpte ny mobil! :D
Tyvärr fanns den inte hemma men den kommer på måndag! Jag längtar verkligen, jag är så himla trött på min som jag har nu som är min gamla för den jag hade har gått sönder. Den jag har nu är jättekonstig och batteriet dör på en gång. Och alltid när jag pratar med Molle, jag vet inte hur många gånger jag har skrikit "NU DÖR DEN!"

Efter vi hade varit på Elgiganten åkte vi till Tuna Park. Vi gick runt där tills det stängde.
Tack för idag!

Denna mobil blev det! :)







milla.


Kommentarer
Postat av: elle

oj va snygg din nya mobil är, hoppas du blir nöjd:)

2009-05-28 @ 22:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0