24 maj

Söndags kväll

Förut idag trodde jag att jag skulle sitta inne hela dagen på grund av vädret men så blev det inte. Solen började skina och jag blev sugen på att springa spåret. Och i fredags pratade jag och Molle om att jag skulle ta med mig Tyson när jag skulle springa spåret.
Så idag ringde jag och frågade om jag fick ta med mig honom ut i spåret och det fick jag. Det gick jättebra och han var jätte duktig. Efteråt blev han väldigt trött så han lär nog sova gott ikväll. :)

Söndagsparty med Filip och Fredrik började nyss så nu ska jag kolla på det.

Hoppas ni har haft en bra helg. :)






milla.

Kommentarer
Postat av: mamma

Kul att du hade med Tyson i spåret, han är jo så söt, men jag kan ochså tro att han kommer till att sova gott inatt. Kram på dig.

2009-05-24 @ 22:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0