22 maj

God fredags kväll!

Idag har jag jobbat som inte många har. I morse när jag åkte på motorvägen var det inte alls mycket trafik. Det känns som att jag var den enda som skulle jobba idag. Som tur var blev det en ganska slapp dag och jag fick sluta tidigare.

När jag kom hem åt jag min lunch sen somnade jag på soffan. Jag vaknade för typ en timme sen, och hittills har jag hunnit duscha. Jag ska snart börja fixa mig.
Just nu sitter jag och peppar med lite musik för ikväll kommer Molle hit och vi ska dricka lite vin och umgås. Vi får se vart den här kvällen, man vet aldrig när "Milla och Molle" är i farten! ;D

Ha en bra fredagskväll, det ska jag ha! :)

Btw, jag tror en här låten kommer bli en sommar plåga.
Cidinho & Doca - Rap Das Armas
166





milla.

Kommentarer
Postat av: molle

yeeah- jag ska vinna!!!!!!!!!!

2009-05-22 @ 17:05:52
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: Anonym

ha en helmysig kväll o helg....kramar o pussar

2009-05-22 @ 17:40:50
Postat av: Lars

Det fanns 13 versioner av Rap Das Armas på Spotify. Inge i min smak.



Hare bra i kväll!

2009-05-22 @ 18:27:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0