20 maj

Spagetti och köttfärsås

Idag har jag verkligen inte lust att jobba, allt jag gör går i snigelfart..
När jag kommer hem idag ska jag verkligen ut och springa. Linus ville göra det igår men då hade inte jag någon lust för vi skulle tvätta och städa plus att vi var tvunga att laga mat eftersom magarna var hungriga.. Men idag är jag taggad till att springa. Det var längesen nu.

Trodde jag skulle få vara ledig på fredag men så blev det icke. Jag kan i alla fall trösta mig med att dagen inte kommer vara lika lång som en vanlig arbetsdag. Det kan vara skönt att sluta tidigare på en fredag.

Jag ska passa på att kolla runt massa på internet nu när jag är hos mamma. :)
163
164
165



milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

När ska du sluta med bilnumren? Blir du inte knäpp?

2009-05-20 @ 22:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0