14 maj

YooO!

Jag har precis fått i mig mat, potatis och fiskbullar. Det blev en sen lunch idag men jag ville bli klar med det jag höll på med och det var lite krångligt så klockan bara tickade iväg!

När det är dax att börja jobba igen hoppas jag tiden går lika fort. Det skulle vara skönt att komma hem och bara lägga sig i soffan och slappa. Fast egentligen vill jag ut och springa spåret, det var skit längesen jag gjorde de. Inte bra inte bra..


Jag deklarerade typ på direkten när jag fick hem deklarationen men nyligen upptäckte jag att jag inte har något konto registrerat så dom har ingenstans att sätta in pengarna jag ska få tillbaka. När jag har registrerat kontot så kommer jag i alla fall inte få pengarna innan midsommar fast jag deklarerade tidigt, jag kommer få vänta tills augusti.
Men å andra sidan så har jag inte semester förens i slutet av juli/ början av augusti så det kanske inte gör så mycket..






milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Kul att du såg Yvonne Ryding. Hon äger alltså en sportig stadsjeep för 344.000 kr. Säkert kul att köra men dyr att tanka :-/

2009-05-15 @ 16:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0