12 maj

Skit idag...

Jag åkte till jobbet, hann jobba en timme och sen åka hem för jag fick migrän. När jag kom hem tog jag medicin och la mig i sängen. Låg där några timmar sen var jag tvungen att gå upp och ta mer medicin för det blev bara värre. Jag låg till ungefär klockan 4 sen orkade jag inte ligga längre och då hade jag legat i ungefär 8 timmar.
Det är så jäkla irriterande när man har kommit till jobbet och är pigg för en gång skull. Nej men då jävlar ska man få super migränanfall. Typiskt..
Fick i mig lite mat sen hängde jag med killarna när dom skejtade så jag fick lite friskluft.

Jag sitter och kollar på Ugly Betty och väntar på att ananaspajen ska bli klar. :)
162





milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Synd att du har migrän, jobbigt!!!!

2009-05-12 @ 22:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0