10 maj

Längesen!

Igår blev det inget inlägg. Jag hade fullt upp. Det var kultur dag i stan så det var massa aktiviteter nere på stan. Bland annat var det skejt tävling. Linus var inte med, han var domare. Jag tog lite kort och så.

Jag drog hem efter det och somnade på soffan. Senare på kvällen blev det mat, blev ganska sen middag. Hur som helst.. André åt här och när maten var klar och uppäten fixade jag mig lite sen drog vi hem till André och vissa började parta, jag tog det lugnt..

Idag har jag bokstavligen talat bara legat i sängen. Till strax innan sju för då kom Linus hem och hade Boris med sig så då var jag tvungen att kliva upp.

Nu kollar jag på Wipeout och ska fortsätta med de tills det är slut och de andra programmet börjar och det är dax att gå och lägga sig.

Hoppas ni har haft en bra helg.






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0