1 maj

Hello sunshine!

Solen skiner så snart ska vi ut. Vi väntar på att Emil och Madde ska komma och hämta oss. Killarna ska skejta och vi ska sola. ;D

Igårdagen var rikigt rolig! Först grillade, det var skit gott. Jag var så hungrig. Sen började partyt, det bjöds på massa skratt och dans. Jag började bli trött fram mot småtimmarna och då upptäckte jag att jag nästan hade varit uppe i 24 timmar. Så då vandrade jag och Emma hem. Det kändes som att det tog typ 20 minuter men det tog 50 minuter. Inte illa.
När jag kom hem åt jag och sen stupade i säng! Somnade som en stock.

Det var allt, over and out!






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Då var det en lyckad kväll/natt...det var bra:) puss o kram.

2009-05-01 @ 13:25:48
Postat av: Lars

Spring is life

Spring is hope

So is love and

happiness.

Spring renews.

Without spring,

life is forlorn.

Spring is nostalgia

after bitter storm.

Put spring in your heart

2009-05-01 @ 15:18:01
Postat av: Lars

Ha det så bra på kryssningen :-)

2009-05-02 @ 19:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0