8 mars

Söööndag..

Jag har nästan nyss vaknat. Gårdagens kvällen blev jävligt lyckad om jag får säga de själv! ;D
Det började som sagt hemma hos Molle och Anders. Där dracks det bål och det bjöds på en heldel skratt, prat, trevligt folk, sång och även lite dans tror jag vi fick in. :)
Sen blev det utgång och där var det också kul. Där fortsatte dansen och allt! ;D

När jag skulle köpa mat igår fick jag lite problem. Jag skulle ta ut pengar men första atomaten kunde bara lämna ut 1000 lappar och de kändes lite väl. Så då gick jag till nästa och där fick jag ut pengar men jag glömde ta pengarna eller någe för när jag hade beställt mat och väntade på den tänkte jag ta upp pengarna men de gick inte så bra för dom var inte där.. :/
Peter fick först spring och ta ut pengar åt mig men då gick de inte, då fick atomaten inte kontakt med kortet/banken. :/ Det hade aldrig jag varit med om så jag trodde typ inte på det så jag gick själv för att ta ut pengar men de var verkligen så att dom fick inte kontakt med min bank. :/
Det blev ju lite jobbigt för jag hade ju beställt mat. ;P Peter som stod och väntade gick därifrån, som var tur.. Hade ju blivit lite pinsamt att gå tillbaka och säga att jag inte ville ha maten.

Jag måste kolla upp de där med kortet, det kan ju ha avmagnetiserat sig. :/ Skulle inte förvåna mig för jag har sån jävla otur med dom där korten. Tycker jag får beställa nya hela tiden..

Nu ska jag nog lägga mig i sängen igen.
Tjingeling!






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0