7 mars

Hallihallå!

Klockan är ganska mycket men det är ju helg och jag är leeeedig imorgon! Så skönt.. Jag ska självklart sova länge, men jag vet att klockan typ kommer vara 9 när jag vaknade och då kommer jag vara pigg. Men då har jag ändå haft sovmorgon. :)

Ikväll eller ja, igår kväll var André och Pata här och åt med oss. Hoppas det smaka! :) Nästan precis efter maten åkte dom och skejtade och då hängde jag med. Till och med jag skejtade lite ikväll. Eller jag vet inte om man kan kalla det skejt men jag stod i alla fall på brädan när den rullade och jag försökte med lite saker, lyckades EN gång! ;D Idag hade jag i alla fall lite balans. Jag är nöjd! :)

Vet inte riktigt när jag ska möta sängen men jag vet att de kommer bli ett skönt möte.. Börjar bli lite trött, eller jag är trött. Jag somnade nyss på soffan men nu är jag uppe igen.

JUST DE! Klockan är ju efter 12 så jag har namnsdag idag! :D Camilla, det ända namnet jag kan ha namnsdag på eftersom jag inte har något mellan namn. ;D Men hur firar man en namnsdag? Man brukar väl inte fira det så mycket? :/

Natti natt!






milla.

Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis på mamnsdagen älskling :)

2009-03-07 @ 11:31:03
Postat av: André

Grattis på namnsdagen Milla!! kram kram

2009-03-07 @ 16:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0