7 mars

Puh..

Jag började med att sätta på lite Lars Winnerbäck musik på höghög volym. Det är inte ofta jag kan göra de för Linus tycker inte han är så jätte bra men nu är inte han hemma så jag laddade med 3 skivor varav 2 live skivor från första sommaren jag var på honom. :) Sen kollade jag på vardagsrummet och så att det inte var så fint så jag började städa.
Så det har blivit några moves med dammvippan och dammsugaren! Så nu ser det fint ut. :) Plus att nästan all disk är diskad. Har typ en eller två maskiner kvar, de är inte mycket.

Ska nog lägga mig och vila en stund sen ska jag duscha och fixa mig. :)


Ni får ha en trevlig lördag!






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Grattis på namnsdagen!!!

Camilla är ett namn av latinskt ursprung som betyder "offertjänarinna" eller "offerprästinna". Namnet hade en popularitetstopp på 1960-talet, men ligger numera runt plats 180 på listan. Det finns totalt 34381 personer i Sverige med namnet Camilla men bara EN heter Camilla Svestad. Du är unik!!!

2009-03-07 @ 15:55:56
Postat av: André

Tack så mkt för maten! Det var jätte gott! Ha en trevlig kväll! kram

2009-03-07 @ 16:28:15
Postat av: Anonym

Tack för tacopajen milla och linus,var grymt gott :)

Knappt man vill äta kebab nu igen när ni bjussar på god mat ;)

2009-03-07 @ 16:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0