7 mars

God morgon!

Jag har precis gått upp. Gud vad skönt att få sova så här länge! Jag vaknade till tidigt imorse och tänkte att snart ska jag upp och jobba men så tänkte jag efter igen och kom på att det inte är fredag idag, det är ju lööördag! WOHO! Så då somnade jag om. :)

Idag på dan ska jag bara ta de lugnt sen ikväll blir det inflyttningsfest hos Molle och Anders. Det ser jag framemot. :) Känner på mig att det kommer bli väldigt lyckat. :D

Fattar inte vad mina grannar håller på med. Dom dunstar upp och ner i den där jävla trappen. :/ Men jag kan inte gå upp och säga till nu, det är ju mitt på dagen. Har för mig att det är lite äldre som bor över mig men dom måste fan ha något barn eller så där nu för så där går inte vettiga personer i en trapp!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0