4 mars

Förbannade jävla onsdag!

I natt vid klockan ett började min kära granne gå i sin förbannade trapp! Jag tänkte att grannen skulle ner och hämta något och sen gå upp igen men icke.. Dom gick runt och tappade saker och till slut tappade jag tålamodet och reste mig fort som fan tog tag i en av barstolarna och slog i taket. Så gick den lite sönder, det är väl typiskt.. Så nu måste jag ringa IKEA och be om en ny grej till stolen..
Jag har tänkt länge på vad jag kan använda för jag testade med golvmoppen igen gång förut när jag blev förbannad på dom klockan 4 på natten men de lät inget..
När jag hade slagit stolen i taket och lagt mig i sängen så knackar (vad jag tror är) grannen under. Då blir säkert den grannen arg på mig för att jag sprang upp. Jag tänkte ju inte på att jag skulle vara tyst när jag var lite arg.. Så då låg jag och tänkte på att den grannen under blev arg när det var grannen över som gjorde fel först.. Jag somnade en timme efter de där.. Jävla idioter!

Under dagen gick det bra, hände inget speciellt men dom två sista timmarna på jobbet skulle man ha filmat mig. Jag hade i alla fall skrattat efteråt.. Saker som stod runt mig ramlade, saker var ivägen. Så jag blev lite irriterade och gick och svor för mig själv. När det är en halv timme kvar och jag har lite mycket kvar att göra och då ramlar vipsen som stod i en vattenhink så hela hinken ramlar och då åker allt vatten ut på golvet så jag måste ju torka upp de..

När jag sätter mig i bilen är jag skit förbannad för att det har gått så dåligt. Lagom till att jag har lugnat ner mig kör en bil ut precis framför mig! Jag kommer lite förfort på en 70 väg och när det är ungefär 70 meter kvar så kör idioten ut. Och 70 meter är inte mycket när man kommer i ganska hög fart..
Jag blir ju självklart förbannad igen och börjar svära och tuta på bilen framför mig..

Vilken toppen dag!!!

Go oh gla lunch ida! ;D






milla.

Kommentarer
Postat av: Therese

Stackare, tycker att ni skall ta och prata med den där grannen. Fungerar inte det så ring till hyresvärden. Det är inte ok med liv mitt i nätterna på vardagar. kramisar

2009-03-04 @ 19:39:50
Postat av: Pata

MERA PAAAAAAAAAAAAJ!!!:)

2009-03-04 @ 21:20:55
Postat av: elle

Nu måste ni prata med grannen, det händer för ofta att det är liv hos dom på nätterna...så ska det inte va!!!! Tycker synd om dig när du ska upp tidigt för att jobba.Lycka till. Kram

2009-03-04 @ 22:14:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0