4 mars

Hello!

Jag tänkte bara skriva några rader innan jag lägger mig.
Ikväll knackade de på dörren och det är vi inte vana vid, så vi blir alltid helt stela och undrar vem fan det är. Ikväll var det mamma och Lars. :) Dom hade varit i Stockholm och kikade förbi och sa hej på vägen hem. 

Mamma berättade om en sak hon såg här om dagen. Grannarna hade samlag och hade inte dragit ner rullgardinen så om ni vet vart min mamma bor och kanske är granne med henne, DRA NER RULLGARDINEN!

Jag har ändrat lite här på bloggen men jag vet inte om jag ska ha det så, vad tycker ni?
Blev det bra, ska jag behålla det eller ska jag ändra till det andra?

Nej fan, nu ska jag kolla klart på Dirty sexy money sen ska jag sova.
Natti natt gott folk!






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Det var kul att se hur ni har det en vanlig onsdagskväll. Och att ni blev rädda när vi knackade på. Snacka om dåligt samvete för grannen under :-D

2009-03-05 @ 07:27:39
Postat av: Anonym

Bloggen blev snygg, kul med förändring:)

2009-03-05 @ 12:17:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0