3 mars

Blää..

I natt låg jag och svettades ena stunden och andra stunden frös jag som en tok och det visade sig att jag hade feber. Jag tänkte om jag bara hade lite feber när jag vakna skulle jag jobba ändå men jag hade typ 38,5. Då kändes det inte så lämpligt att jobba.
Nu känns det inte som att jag har någon feber. Jag har ätit massa Ipren idag och blev pigg under den tiden som tabletten var effektiv. :) När jag har feber brukar den stiga under natten, men hoppas inte den gör de i natt för jag vill inte vara hemma imorgon igen, cashen rullar ju inte in som dom ska då.. :P

Jag väntar på att killarna (Linus, André och Pata) ska duscha, hoppas de går fort den här gången.. När dom är klara ska vi iväg och käka. Jag börjar bli ganska hungrig och jag är så sugen på en grekis sallad, så det är redan bestämt att jag ska äta de. :)
Efter maten ska vi hit och äta upp resten av pajen sen blir det tv tittande, det är massa bra på tv ikväll! ;D 

Ha en bra kväll! Puss!






milla.

Kommentarer
Postat av: malla

nej stackare som har haft feber :( är det därför du inte har hört av dig idag på dagen? ;) hihi. hoppas du mår bättre nu iaf :)

2009-03-03 @ 21:38:54
URL: http://mbrege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0