28 mars

Partytime!

Ikväll blir det party. Emil fyllde i torsdags så han ska bli firad idag. Först ska vi vara hemma hos mig och dricka lite sen ska vi till Emil. Jag ska snart duscha och börja fixa mig, sen kommer Molle hit. :) Sophie är redan här, hon käkade med oss. :) Hoppas på en toppen kväll!

Linus ska iväg till Linköping med ett gäng grabbar och skejta. Han kommer hem imorgon så det betyder att jag ska sova själv inatt. :( Hatar att göra det, är inte alls van. Om man vaknar till och märker att ingen ligger bredvid får man ju panik!
Men nu ska jag gå och säga hej då.

Ha en bra lördagskväll allesammans!
Puss på er!






milla.

Kommentarer
Postat av: elle

Ha en toppenbra o trevlig kväll själv du tjejen...kom ihåg att släck ljuset mellan 20.30-21.30 KRAM KRAM

2009-03-28 @ 17:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0