27 mars

MAAT!

Jag är hemma hos mamma och ska äta lunch här. Jag har med mig matlåda men är inte så sugen på den så mamma kokar potatis så ska vi äta sill med gräddfil till, mums. :)

Idag är det fredag och helg. Och som ni har märkt vid de här laget att jag älskar fredagar! :D Fast igår och i förrgår har det känts som fredag. Det är lite surt när det känns så för då är det egentligen flera dagar kvar..

Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, vi ska i alla fall bli bjudna på mat av Patish! :) Han vill inte laga mat så det blir ute mat. Haha. Det gör inte mig något, tror inte riktigt att det är bestämt vad de bli för mat så det återstå att se!






milla.


Kommentarer
Postat av: Mamma

det var jätte trevligt att ha dig på lunch älskling:)

2009-03-27 @ 22:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0