23 mars

Underbar morgon?


Neeeej! Jag kommer ut och inser att jag måste skrapa rutorna och det är aldrig kul, de är bara kallt.. Sen ser jag även att jag har fått parkeringsböter IGEN! Då blev jag svin förbannad! 300 spänn igen..

Jag fattar inte hur det går till när man ska parkera när det gäller datumparkering. Jag trodde i alla fall att om det är ojämnt datum ska man stå på den sidan som har ojämnt husnummer. Och dom hade lappat mig 01.03 i natt och då hade ju datumet gått över till 23 Mars så då tänkte jag att dom hade gjort fel!

Jag ringde till polisen för det var dom som hade lappat hela gatan. Jag berättade som det var, att jag hade fått böter i natt och att jag stod på ojämn sida och att datumet var ojämnt. Då var hon så snäll och berättade hur det går till med den här förbannade parkeringssättet! Så nu vet jag hur jag ska parkera! :D

Hon var till och med så snäll att hon skulle skicka en fusklapp hem till mig och lite annat smått och gott. Vad nu det innebär.. ;P
I framtiden hoppas jag att jag ska slippa såna här böter för det är fan inte kul att betala!


Snyggt mjölkpaket va? :D
Tror att dom kommer se ut så här den här veckan. :)







milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0