22 mars

God kväll!

Söndagen är snart över och jag ska snart lägga mig i sängen och kolla klart på Beck filmen. Jag vill att dom ska göra mera filmer, jag vill inte att det här ska vara den sista! Jag vill se meeer! Och hur fan kan det sluta så här?! Filmen är inte slut än men jag har redan sett den här..

Idag gick jag till grabbarna där dom var och skejtade, fick mig en liten promenad idag med. :) Jag var där en stund, sen började de snö och det blev kallt så jag började gå hem. Men på vägen hem kom jag på att jag kunde ta en sväng förbi Therese och Tommy för att hälsa på en stund. :)
När Linus hade skejtat klart kom han också dit. Vi var där till första pausen i Gossip girl sen gick vi fort hem för jag ville inte missa resten. ;P

Nu ska jag borsta tänderna och som sagt lägga mig i sängen och glo klart på filmen.

Natti natt, hoppas ni har haft en bra helg!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0