21 mars

GOD MORGON SVERIGE!!!

Jag har precis stigit upp, alltid lika skönt att sova länge. För en gångskull fick jag ligga kvar när Linus skulle upp tidigt. Inte för att han verkade trött som jag brukar vara på vardagarna när jag går upp. Bara känslan att "HA jag får ligga kvar". ;D

Hemma hos Molle igår åt vi god mat, pratade, skrattade, skrattade lite till och spelade spel. Det blev trerätters middag. Jag trodde inte en efterrätt kunde vara så kul men de var den! Haha, det var Pannacotta med blåbär och hallon. Ni förstår säkert inte vad som är så kul med de men hade ni varit där hade ni fattat. ;D
Sen spelade vi Alias Party det var verkligen skit kul! Jag har spelat den vanliga versionen av det spelet men party versionen var extra rolig! Vid halv ett gick alla hem. När jag kom hem somnade jag nästan på engång. Jag hade med mig kameran men jag glömde ta kort. :/
Tack för en jätte rolig och trevlig kväll tjejer! :)

Nu sitter jag och lyssnar på Veronica Maggio på nästan högsta volym, jag älskar hela skivan! Men nu ska jag skruva på högsta volym och började plocka undan lite här hemma!






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Drifting är bästa låten!

2009-03-21 @ 13:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0