20 mars

Hääärligt!

Solen skiner och det är helg! Jag kom precis hem från jobbet, och jag kan bara säga FAN VAD SKÖNT MED HEEELG! :D
Ikväll ska vi tjejer hem till Mollie och äta, spela spel och ha det trevligt. :) Jag ska dit lite innan och hjälpa henne så jag måste snart hoppa in i duschen och börja fixa mig.

Jag är på riktigt bra humör! :D Just när jag skrev de så tänkte jag kolla ut mot solen och tänka vad härligt med soool men då såg jag hur skitiga mina fönster var så solen blev inte längre så uppskattad. :P

Nej, nu ska jag gå och duscha.
Jag skriver lite mer sen när jag har fixat mig och så. :)
Puss så länge!
142
143
144
145
146
147
milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Ha det så bra i helgen, Milla. Hoppas det blir fint väder.

2009-03-20 @ 17:11:50
Postat av: elle

skitiga fönster????? jo jag har oxå det i vårsolen. Låter trevligt med mat o spel...kram kram

2009-03-20 @ 18:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0