20 mars

Hello!

Jag är fortfarande på toppen humör! :D Jag sitter hemma hos Molle nu. Har precis hjälpt henne med lite saker inför middagen. :) Känner på mig att det kommer bli en sjukt kul och trevlig kväll! 

Jag är även glad för att jag får fixa mig idag! Det är ju bara på helgerna som jag fixar mig ordentligt. Det är skoj att få känna sig fin någongång. :)

Ha en super bra kväll!
Puss på er!


Bilderna är inte så bra, men ser ni skillnaden på hur jag ser ut i veckorna och när jag får fixa mig. Nu kanske ni förstår varför jag blir så glad av att få vara lite fin ibland. :)







milla.

Kommentarer
Postat av: Bror Lars

Tjenare syster yster.



Du är alltid fin, även med arbetskläder. Ska till morsan i morgon och hälsa på. Kom dit vet jag, det vore kul att träffas. Var alldeles för länge sedan för fan. Nu ska jag ta mig fan ta en öl tror jag. Vi hörs. Snart kommer väl bror hem va?



//Christian

2009-03-21 @ 19:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0