2 mars

Måndag..

Jahapp, då var det måndag..
Lördagen blev trevlig. Vi var som sagt hemma hos Natta och förfestade. Det blev massa prat, skratt och lite sång.. Sen blev det utgång.. Det var skojsigt.

Igår låg jag i sängen hela dagen, tills jag skulle till affären och handla lite inför middagen. Det hände inte alls mycket igår. Kollade på Beck filmen sen somnade jag.

Jobbdagen idag har gått fort, tur det.
Just de! Grattis André som fyller år dag! :)

Jag har inte så mycket att skriva. Hare!






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Ja, Beckfilmen var bra. Ha det gott, Milla!

2009-03-02 @ 17:12:38
Postat av: André

Tack så mycket Milla!! Ta hand om dej! Kör försiktigt till jobbet i morn!

2009-03-02 @ 20:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0