2 mars

God kväll!

Jag sitter och kollar på 5an, Charter hjältar. Bert Karlsson är med, vilken gubbe de är alltså! Drar massa snusk skämt för tanter och sitter som en diva vid poolen och äter muffins när dom andra har vattengympa. Killen som är en av guiderna heter Nicholas, han är as rolig. :P

När vi gick till affären förut såg vi en hund som gick själv. Den sprang ute på gatan och höll på att bli påkörd av en bil. Jag skrek till, blev så jävla rädd. Trodde faktist att hunden skulle bli mos. Jag försökte ropa på den men de var lite rädd av sig. Sen fick den tog ryck och sprang fort som fan över torget.

Ikväll har vi bakat ananaspaj, den blev riktigt god. :) Snart börjar CSI och när det har slutat ska jag sova. Det ska bli så skönt för jag är verkligen trött.







milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0