19 mars

Hoho!

Jag har precis kommit hem från vårdcentralen. Jag kom 2 minturer försent så när det hade gått 30 minuter gick jag och frågade ifall dom hade hunnit att ropa upp mig på dom två minturerna.. Men det hade dom inte så jag gick och satte mig igen och efter 5 minuter till kom min läkare.

Det är nämligen så att jag har ont i mina fötter. Det ligger i släkten, min syster ha nydligen opererat sina fötter för det och  nu är det min tur. Han gjorde inte så mycket, han tryckte och böjde lite på tårna..
Så nu ska jag vänta på ett brev om en tid på röntken och sen får vi se vad som händer efter de.. Förhoppningvis får jag operera fossingarna.. Inte båda på samma gång för då måste jag sitta i rullstol och de tänker jag inte göra, det får räcka med kryckor. ;D

Jag började bli hungrig så det är nog dax att laga lite mat snart, tjaarå!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0