17 mars

Fresh!

Jag har precis duscha. Så skönt att känna sig ren efter en arbetsdag. Arbetsdagen var helt okej, det kändes som att jag hann med massor.

Innan vi duschade åt vi spagetti och köttfärsås, det var faktist längesen vi åt de. :/ Det blev gott och jag blev propp mätt. Durkslaget var inne i diskmaskinen så jag skulle använda locket till kastrullen för att få bort allt vatten. Och hur tror ni de gick?
Helt åt helvete kan jag meddela.. Jag hade ut så mycket som jag ska ha till matlådan så nu måste jag koka makaroner.. Men Linus kom och hjälpte mig så vi fick spagetti till maten..

Nu ska vi gå över till Therese och Tommy.
Hare bra! Pusspuss!






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0