16 mars

Hello!

Nu har jag tid att skriva några rader. Jag har haft fullt upp sen jag kom hem, vi håller på att tvätta och det var jättejätte mycket tvätt. Så här mycket tvätt har vi aldrig haft.
Vi har även lagat mat och städat lite.

Jag sitter och kollar på Charterhjältar och jag vill utomlands NU! Det ser så jäkla skönt ut, sola och bada och dricka goda drinkar.
Jag längtar faktist till sommaren nu. Jag brukar annars vara så positiv när det gäller vinter men igår var det så bra väder och jag såg mina sommar kläder.

Igår var jag, Molle och Tyson ute och gick i över en och en halv timme. Gud vad skönt det var, hoppas de kommer fler såna dagar.

Snart ska vi ner tvätten igen, blääää!






milla.


Kommentarer
Postat av: molle

jag ahr träningsvärk i röven!!!!!

2009-03-16 @ 20:36:43
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: mamma

Skönt med rena kläder:)Du jag har ett packet här hemma som väntar på dig!!!! Kram kram

2009-03-16 @ 21:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0