15 mars

Jobb imorgon..

Vid kvart i 12 idag ringde André och frågade om Linus skulle med och skejta ute för det var så fint väder. Det skulle han, och jag ville också ut i de här vädret så jag hängde med. :) Vilket härligt väder det är ute just nu! :D

Egentligen skulle vi ha tvättstugan i dag men inatt kom jag på att jag inte visst vilken tid jag hade bokat in så vi gick ner och kollade och det var klockan 12 och de orkade inte jag, jag ville sova ut. Så vi ändrade till imorgon efter jag har slutat jobbet. Skööönt att slippa de idag!

Just nu sitter jag och kollar på reprisen av Desperate housewives, fan vad bra att de finns repriser eftersom 5an inte funkade när det gick i veckan. Molle var så gullig och ringde och sa det till mig :) Men jag hade faktist förberätt mig, jag hade ställt klockan så jag inte skulle missa det.

Och, vad var de för låt som vann Melodifestivalen igår?! Aja, man kanske lär sig att gilla den..? :/






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Jag tyckte låten var bra! Hare så gott!! Och hoppas veckan blir bra!!!

2009-03-15 @ 22:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0