14 mars

Lördag..

Igår låg jag verkligen bara på soffan och moffade. Kollade även på Let's dance.  
Jag orkade faktist gå till affären och handla det jag var sugen på. Jag skulle bara köpa lite godis men det blev en hel godis påse som jag kanske bara tog 10 bitar av. Man ska aldrig gå och handla när man är hungrig då är man sugen på så mycket. ;P

Idag har vi varit hos Linus päron och kollat på lägenheten, jag tycker den var jätte mysig. :) När vi kom hem därifrån frös jag så mycket så jag la mig i sängen och somnade en stund. Jag är lite nyvaken och hungrig så nu ska vi laga mat.

Ha de bra!
Puss!






milla.

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack, det känns mest rörigt men det blir nog bra.

Är totalt slut i hela kroppen, den värker som om man har kört ett styrkepass i 24 timmar i sträck..

2009-03-16 @ 08:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0