13 mars

Torrboll..

Jag är så förbannad torr i ansiktet! Jag glömde nämligen att smörja in mig. I vanliga fall gör jag de minst 2 gånger om dagen men imorse glömde jag och de märks. Jag är torr och det svider.

Idag är det fredagen den 13 igen, det var inte alls länge sen det var de. :/
I helgen ska jag dejta min soffa, kommer bli en underbar dejt. Det vet jag redan nu. Okej, det blir nog inte hela helgen men i stortsätt! Mmm, me like!
Imorgon ska jag i alla fall kolla på Melodifestivalen. Men på dagen ska Linus föräldrar och syskon flytta så jag ska nog hjälpa till lite där ifall det behövs. :)

Nu är min mat klar!
Trevlig lunch!






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Ha en bra helg, Milla :-) Må så gott.

2009-03-13 @ 15:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0