13 mars

Woho!

Nu har jag duschat och fixat mig inför min dejt ikväll. Ska kolla vad tv tablån har att erbjuda. :) Funderar på att gå till affären och köpa grönsaker med dipp. Vi har chips hemma men jag är inte sugen på det ikväll. Frågan är ju om jag ska orka gå till affären. Och vad ska jag äta?
Jag tänker i alla fall inte ställa mig och laga mat idag, det är jag för lat för.. Jag kan ju ringa och beställa pizza från Natti så kan jag beställa hemkörning (de ligger max 20 meter ifrån mig) men är man lat så är man. Men jag är inte sugen på pizza och dom har inga goda sallader och de är jag sugen på.. En grekisksallad..
Jag gör nog så här.. Jag går till affären, köper det jag ska ha. När jag går därifrån ringer jag till Mälarens och beställer en grekisksallad som jag tar med mig på hemvägen. För där är den salladen hur god som helst! Fetaosten kan man dö för! Fan vad smart jag är!!! ;D

Kvällens outfit..







milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0