12 mars

Oops, I did it again!

Jag är en klumpig människa, de förnekar jag inte för de har hänt för mycket klantiga saker för att jag ska kunna göra de. Nu har det hänt igen.. Jag håller på att ta bort gammal silikon i ett badrum och då använder jag en slags kniv, tror den heter clips- eller click kniv.. I alla fall, jag försöker ta bort silikonet och slinter med kniven och jajamen jag träffar min tumme! Såret är ungefär en halv centimeter djupt och de började blöda ganska kraftigt.
 - Förut har jag ju skurit av mig halva tumnageln, det gjorde jävligt ont och jag fick åka till vårdcentralen.
 - En annan gång när jag skulle slå fast en platta så gick ena hörnet sönder och åkte rakt in i min handflata, så nu har jag ett ärr.
 - En gång skulle jag städa upp lite och skär mig på en skuren platta så jag fick ett djup och långt sår på tummen.

Sen får jag små sår hela tiden, jag har minst 3 små sår på varje hand varje vecka.. Snart blir jag väl av med ett finger eller två.

Jag skickade ett mms till min chef och skrev att jag hade gjort det igen och på bilden ser man min tumme och de rinner blod. Svaret jag får tillbaka är "Åh!". Haha, jag vet precis hur han låter och ser ut när han säger de. Det är som en stor suck..

Jag är ett klantarsel så är det bara..






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0