11 mars

Goddagens!

Jag är nydligen hem kommen från jobbet. Jobbet har gått segt idag, jag har varit svin trött. Jag har även fått tagit hand om lärlingen och de är världens segaste människa så man blir ju inte lite trött och irriterad på honom. :P 
Tur att jag inte har några planer för kvällen, jag ska bara ta de lugn och slappa!

I morse hade jag problem med bilen igen. Men efter några gånger ut och in genom fönstret, hjälp från en människa och varm vatten kom jag iväg.. Jag blir så jävla trött på den där bilen!

Jag är egentligen jätte hungrig men vi ska äta när Linus kommer hem så jag sitter och moffar chips. Idag blir det ugnsstekt falukorv. Har aldrig gjort det så vi får se hur de går. Men det kan ju inte vara så svårt, det är väl bara att skära till korven och stoppa in den i ugnen..?

Nu ska jag ta på mig varma kläder, lägga mig i soffan och moffa vidare!
CYA!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0