10 mars

Tjola!

Just nu har jag lunch och guuuuuud vad gott det är! Jag var så jäkla hungrig!

Jag sitter hemma hos mamma och i lördags hade jag namnsdag så idag när jag kom fick jag namnsdagspresenter från mamma och Lars. :) Av mamma fick jag en mysig tröja och av Lars fick jag en röd, jättefin radio som jag kan ha på jobbet! Tack så mycket! :D
Jag tycker verkligen inte om att vara ute radio på jobbet, allt blir så mycket tråkigare då. Den radion jag brukar ha har en annan jobbkompis..
Där jag är och jobbar nu har elektrikern sin radio på men han lyssnar inte på någon bra radio kanal men idag var jag lite fräck och bytte kanal när han var borta. Mohahahaha!

När jag kommer hem ska jag bara fräscha till mig sen kommer min syster och hämtar upp mig. Vi åka till min faster i Södertälje och fira henne, hon fyller 60 år. Grattis! :)

Från det ena till det andra..
I natt var de ett bil larm som drog igång igen.. Fast den här gången var ägaren ute och stängde av de varje gång de lät. Så hörde man att han inte fick igång bilen så det var väl något fel på den. :/






milla.

Kommentarer
Postat av: Soffffffia

Skönt med egen radio, där du kan lyssna på vad du vill ;) Sa jag grattis på namnsdagen i lördags, annars, Grattis i efterskott på namnsdagen!!

2009-03-10 @ 17:23:20
URL: http://sofiajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0