7 juni

GRATTIS MAMMA!

Idag fyller som sagt min mamma år, men jag firade henne lite igår.
Så var de ju även student i Eskilstuna igår. Först var jag på Rekarne och kollade på Mattias när han sprang ut, eller vi hann inte fram för att se själva utspringningen. Så tog lärlingen på jobbet också studenten.
Eftersom St:Eskil bara sprang ut en timme efter Rekarne blev det till att skynda sig dit för att se när Emma sprang ut. Det hann jag se tack vara mammas rallykörning genom stan.
Jag kom längst fram så jag såg när hon sprang ut men tyvärr hamnade jag mitt i en familj som stod och skrek och blåste i visselpipor, jag blev helt galen! Fick skit ont i öronen!

När vi hade kollat lite på flaken åkte vi till Emmas mottagning. Det var trevligt. :) Ett tag efter hon hade dragit iväg drog vi till Linda och Robin för att fortsätta festa. Men jag var inte så sugen på det för Emil körde så galet till dom så jag började må illa och de gick aldrig över. Dom andra tjejerna gick ut men jag hoppade över det.

Här kommer det bilder från igår och från kryssningen som jag och Molle var på i början av Maj. :) Jag är lite seg men bättre sent än aldrig! ;D


Student 2009




Kryssningen med Molle den 3-5 maj! :D






milla.

Kommentarer
Postat av: mamsen

Tack tack snälla älskling :)

2009-06-07 @ 18:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0