5 juni

Pain

På väg till jobbet idag fick jag stanna på grund av en trafikolycka. Det var en skåpbil som hade krockat med en lastbil. Så det blev trafikstopp och vi fick vänta ett tag.
Jag hade hoppats på att jag skulle få stå där länge men de blev inte så länge. För idag på jobbet har jag fått fortsätta att hacka bort puts så min höger arm är helt öm..

Jag tog lunch en timme tidigare för jag var så trött på det jag gjorde, annars brukar jag ta lunch vid 12 så eftermiddagen inte ska bli så lång.
Jag är hemma hos mamma och de blev ingen matlåda igår så jag fick se vad hennes kyl och frys hade att erbjuda, det blev pizza från frysen, mumsigt..

BTW (!), det är fredag idag! :D
170





milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0